بنام خدا
متاسفانه در طول تاریخ اسلام بدعتها وشایعات بسیاری وارد اسلام گشته اگر چه خلل اساسی در دین وارد نشداما پرداختن به این شایعات و رفع انها واجب است
اینگونه بدعتها در صدر اسلام بعد از وفات پیامبر اکرم صلوات الله علیه واله به دست دشمنان خدا واهل بیت بیش از هر زمان دیگری اعمال شدند اگر چه دشمنان در زمان خود پیامبر صلوات الله علیه واله هم دسیسه های زیادی بکار بردند که ایشان را از بین ببرند ولی موفق نشدند اما بعد از شهادت ایشان بستر مستعدی بوجود امد که این دنیا پرستان با بدعتها ودروغها صحه ای بر کارهای نامشروع وظلمهای فراوان خود بگذارند وبا کمرنگ جلوه دادن اهل بیت علیهم السلام واینکه ایشان را مثل بقیه مردم شمردن اعمال خود را در نظر مردم توجیه کنند برای بدست اوردن این هدف غاصبین خلافت تا چندین سال اجازه نقل حدیث به کسی نمیدادند مگر ان عده که جیره خوار خودشان بودند مانند ابو هریره کذاب لعنه الله علیه
که انشاالله در مورد مطلب اول وسوم بحث خواهد شد ولی منظور از نوشتن این مطلب اشاره به گزینه دوم است
همه ما میدانیم که پیامبرصلوات الله علیه واله در سن??
وچنان برای اعمال این عقاید پوچ ودروغ کار شد که بعد از اینهمه سال هنوز هم در میان مردم وحتی علماءشیعه بعضی از این عقاید دیده میشود
برای مثال به نمونه هایی از این دروغها توجه کنید
1-اتهام شرک به جناب ابوطالب (به خاطر کوچک شمردن علی علیه السلام )
2-اتهام به حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها با این مضمون که ایشان سه بار قبل از پیامبرصلوات الله علیه واله ازدواج کرده ودر سن 4? سالگی باپیامبر صلوات الله علیه واله ازدواج کردند
3-حضرت فاطمه سلام الله علیها تنها دختر پیامبرصلوات الله علیه واله نبوده وایشان دو دختر به نامهای ام کلثوم وزینب داشته اند
سالگی باجناب خدیجه سلام الله علیها ازدواج کردند ودر سن 40 سالگی مبعوث شدند وحضرت فاطمه سلام الله علیها نیز در سال5بعثت متولد شدند
حالا اگر همانطور که گفته میشود فرض را بر ان میگذاریم که حضرت خدیجه سلام الله علیها در زمان ازدواج با پیامبرصلوات الله علیه واله ?? سال داشته اند ودر زمان بعثت 60 سال داشته اند ودر زمان تولد حضرت فاطمه سلام الله علیها ?? سال داشته اند
حال به نظر شما چگونه ممکن است که زنی در سن 65 سالگی باردار شود وفرزندی بدنیا بیاورد
البته منهم مثل شما داستان حضرت ذکریا را که خداوند در سن کهولت خودشان وهمسرشان یحیی را به ایشان عطا فرموده خوانده ام پس فرض را بر این میگزاریم که این مسئله در باره حضرت خدیجه سلام الله علیها صدق میکند و کسی هم به دنبال شایعه پراکنی نبوده است و ایشان به طور معجزه باردار شدند
پس چرا کسی در مورد این معجزه صحبتی نکرده انهم نه یکبار بلکه در مورد حضرت قاسم که فرزند پسر حضرت هستند هم این مسئله وجود دارد ایا میشود که مردم ان زمان در دو مورد بارداری حضرت خدیجه سلام الله علیها انهم به صورت معجزه هیچ حرفی نزنند
تازه اگر ما گوش به حرف اینها بدهیم معلوم نیست که وضعیت ان دو دختر (حضرت زینب وحضرت ام کلثوم ) که ادعا میکنند دختران پیامبرصلوات الله علیه واله و حضرت خدیجه سلام الله علیها میباشند چه میشود
حـالــــا نـــگـــــــاهــــــــــــــــــــــــی هــــــــــــــم بــــــــه زیـــــــــارت وارث
(السلام علیک یا ابا عبدالله اشهد انک کنت نورا فی الاصلاب الشامخه و الارحام المطهره لم تنجسک الجاهلیه بانجاسها ولم تلبسک من مدلهمات ثیابها، سلام بر تو یا ابا عبدالله، شهادت می دهم که تو نوری در اصلاب شامخ و ارحام پاک بودی، دوران جهالت هرگز مقام توحید کامل تورا آلوده نکرد و غباری از شرکهای زمان شرک بردامان تو ننشست.)
به نظر شما اگر این گفته ها صحت داشته باشند امام معصوم چنین ادعایی میکند
ایا اینکه حضرت خدیجه سلام الله علیها با دو مشرک قبل از پیامبر ازدواج کرده اند
میتوان ادعا کرد که حضرت فاطمه سلام الله علیها از رحمی پاک بدنیا امده
البته در این دعا عمدا ارحام ذکر شده که همه ارحام گذشتگان امام را مد نظر داشته است
درصورتی که تنها زن باکره پیامبرصلوات الله علیه حضرت خدیجه علیه السلام بوده وبر خلاف گفته اهل سنت (عوام)که عایشه لعنه الله باکره نبوده و در سن ? سالگی هم با ایشان ازدواج نکرده و قبل از ازدواج با پیامبر صلوات الله علیه چندین بار ازدواج کرده بود.